1 ud af 3 vejer nu for meget eller er svært overvægtig

Skrevet 02-07-2014 af Alun Biggart - Print - Send til en ven -

1 ud af 3 vejer nu for meget eller er svært overvægtig

Det anslåede antal af fede eller svært overvægtige mennesker er næsten tredoblet fra 857 millioner mennesker i 1980 til 2,1 milliarder mennesker i 2013 ifølge en ny undersøgelse, som netop er blevet offentliggjort i den prestigefyldte Lancet Journal. Den dårlige nyhed er, at kræft sættes i direkte forbindelse med overvægt. Den gode nyhed: Følg disse 3 trin for hurtigt og nemt at komme af med fedtet og genvinde dit gode helbred.


Se denne chokerende video fra BBC i London nedenfor, og følg derefter de 3 enkle retningslinjer for at forbrænde fedt og forblive sund. Husk også at få de gratis ebøger nedenfor.

The Centers for Disease Control and Prevention i USA anslår, at en tredjedel af alle kræfttilfælde direkte kan sættes i forbindelse med overvægt.

Kræft er hovedsagelig en sygdom, som skyldes moderne livsstil, og som kan undgås.

Den gode nyhed er, at hvis du følger disse gratis og enkle livsstilsændringer og ser pundene rasle af, så har du drastisk skåret ned på din risiko for at udvikle kræft eller andre sygdomme …

Alle disse effektive råd bliver grundigt forklaret i min populære, gratis ebog om vægttab.

1. Få en god nats søvn for at tabe dig

Søvnmangel og at vågne træt om morgenen er nok den værste fejl i din livsstil, du kan begå.

Når du er træt, bliver det ikke nemt at komme igennem dagen med et smil, men derudover vil du også:

A. Hungre efter de fødevarer, som gør dig fed. Ja, dem med tomme kalorier og masser af sukker.

B. Mangle energi til at motionere.

Gå i seng kl. 22, så du kan vågne med energi og livslyst. Hvis du kun vil gøre én ting for din sundhed og din livskvalitet, så få regelmæssigt en god nats søvn.

2. Spis for at tabe fedtet

Godt klaret. Nu, hvor du konsekvent sørger for at få en god nats søvn, skal du også følge naturens vej og spise de fødevarer, du er genetisk programmeret til at indtage.

Skil dig af med alle de døde fødevarer, som er indpakket, og som får dig til at overspise og blive syg.

Derudover skal du holde op med at spise brød og mælkeprodukter og holde dig væk fra sojaprodukter.

Gør dette i to uger, og se miraklet i spejlet.

Nu skal du fylde din indkøbskurv med frisk frugt og grønt. Gør rå grøntsager til din basiskost. Supplér dine grøntsager med kød, æg, nødder, frø osv.

Drik kun vand. Te og kaffe kun om morgenen …

Igen: Gør dette i to uger, og se miraklet i spejlet.

Det er meget nemmere at komme i gang med, end du lige forestiller dig, og naturens fødevarer smager meget bedre end menneskeskabt lort, som også smager som lort!

Gør dette konsekvent (80 % af tiden). Dette giver dig 20 % til det sjove. De fleste mennesker lever omvendt. Konsekvens vil føre til overraskende resultater.

3. Lidt motion sætter gang i fedttabet

Heldigvis er det sådan for dig og mig, at det kun kræver lidt af den rette type træning for at få fantastiske resultater.

Du fortjener det bedste, så her er min gratis ebog med funktionel træning til dig ;-)

Nogle få minutter om ugen kan få dig i fantastisk form hurtigere, end du tror det muligt!

Konklusion: Tab fedtet for at holde dig ung, i form og sund

Naturen ved bedst.

Jeg tror, at vi intuitivt ved, at dette er sandt.

Men når det kommer til stykket, må vi alle dybt inde i os selv beslutte os for, hvor meget vi ønsker at bytte et potentielt liv med overvægt, mangel på energi, for tidlig ældning og sygdom ud med et sundt paradis.

Jeg mener, at det er vores fødselsret at være i form, være sunde og se godt ud.

Find din indre styrke, din motivation. Tag et skridt ad gangen, og beslut dig i dag for bevidst at få del i den belønning, du vil få i form af sundhed og glæde.

Gå tidligt i seng, spis i pagt med naturen det meste af tiden, og bevæg kroppen noget af tiden.

Så simpelt er det.

Kom i gang. Få del i en glad og sund fremtid. Det er din fødselsret, og du fortjener det.

P.S.: Husk, at du kan få masser af inspiration og enkle råd (som virker) til at komme i gang med disse gratis ebøger.

Litteraturhenvisning

Lancet May 29, 2014


Jeg værdsætter, at du vil besøge min side og læse denne artikel. Hvis du kan lide artiklen, så klik på DEL nedenunder så vi sammen kan sprede budskabet.

 Jeg elsker, når folk kommentere på mine artikler, så brug formular nedenunder.

Kom med din kommentar

Navn:*
E-mail:*
Kommentar:*
5 + 6 =*

Kommentarer:

henny skrev denne kommentar:
08-07-2014 09:04:13

TAK for dejlig artikel.


Erik Rørholm skrev denne kommentar:
08-07-2014 10:28:12

Fortsættelse. Spis ikke kød og andre madvarer som forsurer kroppens. Kræft celler eksker surhed og iltmagel men dør af base. Se min artikel : natron mod kræft på www.astro-design.dk helseprodukter.


Karin Elisabeth Jaspers skrev denne kommentar:
08-07-2014 13:38:11

Du får det hele til at lyde så nemt og enkelt, men det er det ikke. Det kræver stor selvdiciplin, planlægning, vedholdenhed og afsavn i sociale situationer (for de andre lever ikke sådan)Jeg er uddannet psykolog og har arbejdet med livsstilsændringer både hos mig selv og rigtig mange klienter gennem de sidste 16 år. Det findes ikke noget quickfix - det er hårdt og vedvarende arbejde...5+5=10 Hårdt arbejde =resultater Mvh Karin


Vis alle kommentarer

Henrik skrev denne kommentar:
08-07-2014 14:59:00

"Gør rå grøntsager til din basiskost"
?? SERIOUS ??


Hanne Buur Andersen skrev denne kommentar:
09-07-2014 10:52:33

Vil du ikke nok fortælle noget om slankekost til diabetes. Jeg hører altid frugt frugt frugt, men 2 stk pr dag er det tilladte.
Sund og slankende morgenmad tak.
Tak for dine gode sider.
MVH Hanne Buur Andersen


Martin skrev denne kommentar:
10-07-2014 10:40:47

Den store skurk her er sukker når det kommer til overvægt.

Tillad mig at komme med et eksempel jeg ofte benytter mig af: En halv liter Coca-Cola indeholder 54 g sukker. (27 g glucose, 27 g fructose). Robert Lustig har bevist, at omkring 30 % af det fructose vi indtager, ender som fedt (det samme er ikke gældende for glucose, fordi overskud bliver lagret som glykogen). 30 % af 27 g fructose er 8,1 g fedt. Drik en halv liter cola om dagen, så vil du med andre ord drikke tæt på 3000 g fedt om året!

Ustabilt blodsukker er jo i virkeligheden det største problem. Der er så meget skjult sukker i vores normale fødevarer at det gør helt ondt. Det får vores blodsukker til at gå amok. Derfor skal man altid gå efter fødevarer af den højeste kvalitet (helst økologi) hvis man gerne vil undgå meget af det skidt der tilsættes. Man kan også bruge Chrom som kosttilskud. Chrom går ind og stabiliserer blodsukkeret, således man undgår store udsving i løbet af dagen. Undgår man disse udsving, så har man heller ikke så stor hang til sukker.


Kom med din kommentar

Mest læste i Slank

Gode tilbud og økologiske produkter - besøg vores shop

Alun.dk Hestetangsvej 58 3520 Farum info@alun.dk
Sitemap Kontakt Om Alun.dk Persondatapolitik Betingelser