❤ Gabor Maté i KBH d. 24. september 2024 (19 til 22): The Myth of Normal (Trauma, Illness & Healing in a Toxic Culture) ❤

Hvad gør jeg hvis jeg har modtaget et forkert produkt?

Skrevet 11-01-2005 af Alun Biggart - Print - Send til en ven -

Hvad gør jeg hvis jeg har modtaget et forkert produkt?


 1. Skriv en mail til info@alun.dk med dit ordre nr. og hvad du har modtaget forkert.

2. Vi sender da en returlabel og det rigtige produkt.

OBS: Der kan gå op til 1 hverdag før du hører fra os. 


Jeg værdsætter, at du vil besøge min side og læse denne artikel. Hvis du kan lide artiklen, så klik på DEL nedenunder så vi sammen kan sprede budskabet.

 Jeg elsker, når folk kommentere på mine artikler, så brug formular nedenunder.

Kom med din kommentar

Navn:*
E-mail:*
Kommentar:*
5 + 6 =*

Kommentarer:

Astrid Nielsen skrev denne kommentar:
28-05-2024 16:38:24

RE.: ordre 193297 af 25-04-2024.

Jeg bestilte herre str. 41 (26CM) i skoene står (25,5). Det sorte par med gul sål er meget meget smal og kan ikke svare til en herre str 41/ 26 cm.!!!!
Jeg startede med at bruge de grå de var ikke så små så det går an.
da jeg i går ville bruge de sorte kunne jeg slet ikke passe dem.

Det må I kunne gøre bedre. De er både meget for smalle og for korte.

Med venlig hilsen
Astrid Nielsen


Kom med din kommentar

Mest læste i Nyheder

Gode tilbud og økologiske produkter - besøg vores shop

Go left in offers Go right in offers
Alun.dk Hestetangsvej 58 3520 Farum info@alun.dk
Sitemap Kontakt Om Alun.dk Persondatapolitik Betingelser Smiley