❤ Hvis du bestiller for 2000 kr. på vores webshop, vil du finde et par bonus frække Limited Edition KSO EVO (værdi 899) til 0 kr. i indkøbskurven. ❤

Hvad gør jeg hvis jeg har modtaget et forkert produkt?

Skrevet 11-01-2005 af Alun Biggart - Print - Send til en ven -

Hvad gør jeg hvis jeg har modtaget et forkert produkt?


 1. Skriv en mail til info@alun.dk med dit ordre nr. og hvad du har modtaget forkert.

2. Vi sender da en returlabel og det rigtige produkt.

OBS: Der kan gå op til 1 hverdag før du hører fra os. 


Jeg værdsætter, at du vil besøge min side og læse denne artikel. Hvis du kan lide artiklen, så klik på DEL nedenunder så vi sammen kan sprede budskabet.

 Jeg elsker, når folk kommentere på mine artikler, så brug formular nedenunder.

Kom med din kommentar

Navn:*
E-mail:*
Kommentar:*
5 + 6 =*

Kommentarer:

 Ingen kommentarer endnu - kom med din kommentar.

Kom med din kommentar

Mest læste i Nyheder

Gode tilbud og økologiske produkter - besøg vores shop

Alun.dk Hestetangsvej 58 3520 Farum info@alun.dk
Sitemap Kontakt Om Alun.dk Persondatapolitik Betingelser